huset brinner! :D

hahaha! jag är verkligen i min egen värld idag!
sitter och lyssnar på musik i hörlurar..
och jag märker inte ens att det luktar bränt, att brandalarmet gick,
och att det brinner i hela redirs kök! haha fatta att ha noll koll! =)
kovan kommer sen och säger att det brinner i köket,
aja vet inte hur fan han lyckades, men han hade lagt gardiner på spisen eller nåt,
tröga människa asså! fast nu är allt lungt, och tror att ingen fick någon större skada! :D
lite kul om vi hade brunnit upp!
nu ska vi bara försöka få bort all brandrök också ;)

Kommentarer
Postat av: kovan

haha jag la inte gardinerna där de låg där över speisen på ugnen, och vem fan har 2 spisar så jag fatta inte att det var en spis på den lilla ugnen som såg ut som en mickro, inte ens redir viste om att han hade spis på sin mickrougn :)

2010-10-17 @ 15:53:35
Postat av: louise

du är ändå sämst! =)

2010-10-17 @ 21:30:15
URL: http://louiseelouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0