min dag

hej på er!
idag har jag tyvärr inte haft någon tid till att skriva.
min dag började med skolan, började vid 9 och slutade kvart över 11, unerbart! =)
sen åkte ja hem till kovan ett par timmar, sen åkte kovan och jag in till stan.
skulle köpa en jacka, men den var slut så ska beställa hem den istället =)
köpte ett par skor istället, mina tygskor börjar bli alldeles för kalla ;)
nu är jag hemma hos mig med kristin! =)
som vanligt har vi massor program vi ska se på, på torsdagar!
först blir det ''paradise hotel'', ''bonde söker fru'', ''berg flyttar in'', ''välkommen åter'' och till sist och det bästa ''kungarna av tylösand'' :D
kristin och jag ahr alltid våra myskvällar på torsdagar! =)
sen sover hos är förstås!
puss och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: kovan

fattar vrf du älskar just det programet du vill bli som dem

2010-10-31 @ 02:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0